Every where I Go Bitches Always Know

Hej hej.
OMFG vad länge sedan det var!
Verkligen faktiskt!
Men nu är jag "tillbaka" om man kan kalla det för det...
Men aja.
Har inte gjort speciellt mycket.
Har varit sjuk hela förra veckan men denna vecka är jag frisk och kry.
Idag hade vi "pie day"
Fett konstigt men vi fick käka paj på matten (Y)
Skit härligt.
Mådde lite dåligt av laktosen... men det skiter vi i ^^
Är typ alergisk, men det spelar ingen roll.
Ska nog börja bli ordentlig med laktosen igen.
Hahahah jaaaa.
Men skojj har jag haft det idag i alla fall. :) <3
Puss på er :I <33333
-
HIHIHI så jävla bra! :*** <333
-
Även en skojjig bild ;) <3
-

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

fin blogg :)

2012-05-09 @ 07:45:16
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-05-31 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0