Without You I Wouldn't Be Able To Live!<3

hej hej.
Blogg.se funkade inte för mig i går sp det blev inget bloggande.
Satt hemma och pysslade med överasskningen till min Älskling<3
I dag har jag varit på stan med denna underbara person, älskling, babe bebe eller kort och gott.
Emelie.
Vi drog te biblioteket och flummade!
Mysigt värre sedan stack vi te donken och bara hängde,
Där träffa man David och Siom.
Flummade ännu mer och garvade som fan.
Mysigt <3
-
Sedan i morgon, är en riktigt, riktigt viktig dag för mig.
Jag och Älsklingen firar 1 år.
Känns som om jag kännt henne mycket mycket längre.
Vi ska fira genom att bowla och käka.
Kommer bli askul och jag kommer lätt slå henne :D
Helt klart..
Puss på er <3
-
Jag och Älskling.
-
Emelie and I
Will always stand
Sida by sida
I Will hold your hand
In the pouring rain¨
I will hold your hand
Trough flames so red.
Because Babe
I Can't live without ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0