Lite nytt lite gammalt, vad blir det? Begagnat..

Dissa mitt asdåliga skämt som rubrik -.-'
Jag är värdelös på skämt.
-
Jaaa idag äre FRIDAY FRIDAY
Hahahah asså jag har lite dålig natt humor idag..
Fast det är inte natt?
Eller hur vare nu med att kunna klockan liss?
Nej okej serius buisness.
.
Jag har varit i skolan idag.
Sedan drog man te max med Dite och David.
Även Emelie och Max kom med.
Sedan stack David,
För simon ville inte träffa oss, vi underbara flummiga människor T____T
Men aja.
Mysigt vare i alla fall.
Snacka om allt och inget.
Sedan drog man hem.
Har chattat med folk, kollat på film.
Nyss kollade man på
One Missed Call, skräckfilm men blev inte ett dugg rädd-.-'
Så ja..
Ska nog sova snart
PUSS :*** <3
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0