Asså... Du hatar mig. men jag hatar inte dig, det finns för mycket hat i världen<3

Cha Cha Bebos <3
Bloggade inget igår för jag var sjuk och stannade hemma= INTE ETT JÄVLA SKIT ATT BLOGGA OM.
För ni har ingen lust att höra att jag bokstavligen ville skjuta mig själv igår...
Så, jag valde att inte göra det.
Idag så mådde jag någorlunda bra..
Förutom ett problem och som var lite störande för mina awsome kompisar.
Efter skolan satte man sig på donken, som vanligt <3
Det var jag, Dite och David.
Vi spelade in en fett awsooooome video..
Sedan kom Simon och Emelie.
Sedan när Ninna, Kycklingen och Max kom drog David och Simon :(
Men vi andra hade piss kul.
Sedan drog jag och Ninna hem och sedan har jag kollat lite på film.
Dite tvingar mig att lägga upp alla hennes egopics på bloggen.
Är väl ganska många men aja...
Puss på er!!<333
.
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0