A year have gone by, and there is still a year to come.

Hej hej! Jag tror att ingen av er kan ha undgått att det faktiskt har varit nyår.
*Känns som om jag bara berättar det uppenbara*
Aja dödsdömda 2012 har äntligen kommit.
Och ärligt talat är jag glad för det.
Känns som om jag fått en chans att göra allt bra igen.
Firade in nyår med VÄRLDENS bästa bästavän och syrran :*
Kollade på film och mös!
Sedan så sov Dite hos oss i fyra dagar.
Mamma fick damp för att vi var uppe te 6... OUPS!!<3
Roligt har vi haft.
I alla fall.
Detta är mina nyårslöften!
-
* Dokumentera allt i bilder och här på bloggen.
* Vara en gladare person
* Lära mig shuffla
* Spara pengar
* Gymma
* Skaffa någon form av jobb och Tjäna pengar.
* Finnas där för de jag älskar
* Lita på mitt hjärta och min instikt
* Göra saker som jag aldrig skulle gjort innan.
-
Låter inte så svårt eller hur?
Men det kommer nog bli svårare än vad jag tror.
Aja Slänger med lite bilder.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0