Synd att ni missa, snygga tjejer på stan ;)

Tja, idag har jag varit i skolan ( Yey, eller inte T_T )
Aja, var med Afrodite och hade allmänt kul, sedan så när jag hade choice så stack hon.
För att hon har choice i morgon ( trots att vi går i samma klass, dumt. Jag vet =) )
I alla fall då kände jag mig smått Forever Alone.
I alla fall, på choiced satt jag och slog min bok i Friggas huvud. Skit kul :D
Sedan när dagen ÄNTLIGEN var slut, så stack jag och Frigga te stan och hängde på McDonalds.
Men nu är man hemma, och har zero idea om vad man ska göra nu.
Kommer väl titta på någon film eller något.
Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Björnsson =3

slådigmedbok

2011-09-17 @ 14:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0