Snart är det dags för skola... Dags att göra läxorna kanske?

Det är söndag idag :D Har tittat lite på film med mamma då och nu sitter man och lyssnar på musik medans man gör läxorna.
Jag hatar att göra läxa egentligen, men vill ha mitt A.
Så jag gör dem endå.
Jag håller på med So. Ska skriva kortfattat om en film vi såg.
Ungefär en halvsida...
Är det dåligt att jag knappt skrivit halva filmen och redan skrivit en hel sida?
Ja, hon får väl skälla på mig sedan då ^^
Tycker det är bra att jag ens pallar skriva allt.
I alla fall.
Ska väl fortsätta skriva nu :DD

Kommentarer
Postat av: dite

Jag kommer få F! :c

2011-09-18 @ 18:41:28
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0