Skit, skit och mer skit.

Idag började dagen som en helt vanlig dag.
Gick till bussen, Afrodite åkte bussen med mig.
Skit kul.
Sedan hade vi lektioner som vanligt.
Det började okej helt enkelt.
Sedan på gympan skrattade vissa människor åt mig då jag hoppade.
Detta gjorde mig extremt arg.
De har även kallat mig äcklig och så vidare i flera veckor nu.
Hur mycket jag en försökte kunde jag inte stoppa tårarna.
Vid de tillfället hade redan de gått till våran mentor och sagt en jävla massa skit.
Fick stanna kvar efter skolan för att snacka med mentorn och dem.
Det blev bara fail.
Sedan stack jag och Afrodite te stan och vi snackade,
Köpte Energidryck och kollade runt lit.
Köpte nytt smink, puder, macara och ögonskugga :D
Dagen var både bra och dålig.
Tack för att du finns Dite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0