Shit, vad var det som hände?

Skolan idag var okej.
Hade snack med mr. Mcarthy.  Det var väl inte okej men jaja.
Sedan stack man ner te stan med ett helt GÄNG av människor.
Dite, Vilma, Nicole, Vanessa, Josefin, Elin mm. Skitkul.
Vi skulle me te redrum och kolla när Dite tog hål i naveln.
Det slutade med att BARA jag fick följa med.
FETT STOLT!
Aja, såg fett fail ut men jag knäppte bilder på när hon tog hålet.
Hon sa att det inte gjorde ont.
Men ärligt talat,
Tror jag att det gör det :D
Aja, sedan så stack några människor och det var bara jag, Dite, Vilma, Vanessa och Nicole kvar.
Vi gick till studio Q. Där Vanessa tog hål där uppe i örat.
Såg skitcoolt ut.
Hon passade verkligen i det.
Sedan gick vi omkring,
Hrälig dag var det i alla fall.
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0