Nya kläder gillas

Idag var jag på stan. Känns som om jag gör det ofta^^
Typ varje dag^^
I alla fall. Jag var där med Vilma samma som igår. För vi var sugna på energidryck. Igen. Idag köpte jag dock en Monster. Mums!
Orkade inte dricka upp allt för det var väldigt mättande :'( Så jag slängde lite.
Sedan så behövde Vilma gå och lämnade mig typ Forever Alone på stan :'(
Jag började gå mot gallerian och då mötte jag Evelyn.
Som räddade mig från tråkighet.
Först gick vi till torget för att Evelyn behövde snacka med sin farsa om något. Så jag stod där som en idiot :DD
Sedan gick vi te glitter och JAG var tvungen att köpa Ear Cuff till min SYSTER. Hon tvingade mig igår :(
Sedan stack vi te Gina och jag hittade två skitsnygga mysiga scarfar som jag köpte. En vit och en röd :D
99 kr styck så det var inte så dyrt. Jag bara ÄLSKAR dem.
Sedan gick vi te Vero Moda där jag hittade en JÄTTESNYGG skinjacka som jag också köpte.
Den däremot kostade 500 kr men det var HELT KLART värt det.
Så nu har jag nya snygga kläder. Sedan så åkte man hem och sitter nu och chattar med allmänna fina människor. Funderar på vad jag ska se på för film och bara chillar.
Ännu en Fredag att ÄLSKA.
Som ni ser har jag bytt header idag för jag knäppte bilder idag, några kommer idag, sedan så kommer några komma sedan eftersom.
Nu kommer bilder på mig och kläderna :D
yey
Jag i den vita scarfen och skinnjackan
kläder
Jag i den röda scarfen och skinnjackan
scarf
Röd scarf
scarf
Vit scarf
jeansjacka
Skinnjacka.
Det var allt för idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0