Jävla skit.

Asså, jag diggar inte skolan.
Jag ramlade ner för HELA trappen idag och landae på benet. Gjorde pissont, kunde inte ens g. var tvungen att hoppa på ett ben. Och precis efter det så ska man ha gympa.
Såklart.
Jag hade ju inte bytt om.
Vad spelade det för roll liksom?
Jag skulle ju ändå inte kunna hoppa runt på ett ben,
Köra lekar där man skulle SIKTA, på stället där jag hade mest ont.
Ah visst,
Skitkul.
Nej men min gympalärare fick damp för att jag inte hade bytt om.
Han skrev ner det på ett papper och hade
RÅDAMP på mig.
Jag skrek åt honom.
Sedan hade man hemkunskap, hoppade fortfarande på ett ben och även den läraren skällde på en.
gå och dö skolan. 
Gå och dö.
I alla fall.
Blev lite bättre.
Benet blev bättre och jag kunde små halta fram.
Stack ner te stan,
Köpte naturgodis.
Ska väl se på film nu.
Ha en jätte mysig helg. :D <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygg blogg du har! Hoppas att foten känns bättre på måndag<3 // amanda

2011-09-23 @ 19:18:07
URL: http://sweetfield.blogg.se/
Postat av: amanda

Haha, sorry :)

2011-09-23 @ 19:55:48
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0