Today is the day you worried about yesterday! <3

Helgen var GRYYYYM!!!
Som jag skrev stack vi te stockholm och var allmänt flummiga.
Kommer bild sedan, ska också ladda upp flummbilderna jag och Dite knäppte i helgen^^
Skrev inte gå för jag hann inte.
Vi var i skolan kloackan 7:10...
fast att vi började 8:40.
Bara för att vi ville ha plats till lanet i helgen :D
Så vi och tio andra är från och med nu
"Skolans tio störta nolifers!" Skitkul!
Hoppas lanet är värt det.
-
Idag har jag varit skolan, och det var en helt vanlig skoldag!
Sitter nu och pysslar med planchen om den gud vi har redovisat och skrivit om.
Planchen skulle egentligen har lämnats in i dag... OUPS!! ^^ <3
Ska fortsätta klippa nu, hoppas det blir bra!
Fast Hades är inte en så trvlig kille you know;)
Guden Hades asså!
Hahaha
Nej
Ska fixa musiktopplistan nu idag också.
Wish me luck<3
-
-
Bjuder på en gammal bild, från i sommras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0