Världens bästa mamma <3

Herregud det var längsedan jag skrev.
Mycket har hänt kan jag säga mycket, mycket.
Men det ska jag inte snacka om nu.
-
Är lite mindre än en månad kvar till jul!
Har verkligen hela kjul känslan i kroppen.
Har redan druckit glögg och julmust och jag bara älskar känslan av jul.
Det enda jobbiga är snön, som skulle ha kommit idag men som ännu inte har kommit.
Yippie!!
Ikväll ska man mysa as mycket med familjen och dricka glögg och äta pepparkakor, framför absolut SISTA delen av Harry Potter.
Kan det bli bättre?
-
Snackade med mamma lite idag om julen.
Troligtvis kommer man att få en Iphone 4s, vilket inte är allt för fel ;)
Sedan så sa min syrra att hon ville ha en filmkamera, mamma ba
"Vi kan snacka med grannen om det"
Sedan sa jag utan att tänka bara
"Skulle älska att få en systemkamera!"
Morsan då igen bara
"Kan nog fråga Micke och Anneli om de kan köpa en, skirv bara upp det på önskelistan"
Ja vi har en önskelista ;)
Mina ögon var lika stora som jorklotet själv!
Så ja, den här julen kommer bli väldigt speciell.
Ha en bra dag folks,
bjuder på en bild <3
-
Ganska gammal, men ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0