Hallå där, tomt bankkort.

Ja, har handlat lite godis och så vidare idag :D
Varit i skolan också såklart, men asså jag orkar inte skriva om hela skoldagen.
Har varit ungefär som alla andra Onsdagar.
Men ska berätta lite kort om Matte lektionen.
Nu tänker nig, Hur kan hon berätta något viktigt från en mattelektion?!
Det ska jag förklaraf för er nu :D
-
Ja, hela matte lektionen, var typ bäst.
Sitter bredvid härligt folk och vi hölll på att asgarva hela lektionen.
Riktigt, riktigt kul.
Skämt efter skämt.
Och bara mer och mer skratt.
Bäst var nog när matte läraren bara
" Vad är en multiple" (Har ingen aning om vad ordet är på svenska -.-')
Och jag svarade
"Fyra"
Alla bara stirrade på mig och jag fattade inte vad jag hade gjort!!
Grymt kul.
Sedan hade jag en kompis som bara.
"Liss kolla på mitt magitrick"
Jag bara *kollar*
Han bara * Kastar upp sudd i luften för att fånga det och missar*
Jag började ASGARVA!
Det går inte att beskriva hur kul det var :D

Kommentarer
Postat av: Johanna Rise

sv: Härligt, jo det är bra tack! :D

2011-11-30 @ 22:22:42
URL: http://juwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0