Världens bästa vecka:* <3

Hej hej,
Inte bloggat på ett tag men aja.
Fick EXAKT det jag ville ha på julafton.
-
- Iphone 4S!!- KÄRLEK <3
- Digitalkamera!!
- TRE parfymer
- Godis
- Presentkort på Kicks
- Presentkort på Bio
- Biobiljett
- Menybiljett
- Aladdin ask
- Två marabou choklad.
- Fazer choklad
- Två halsband.
- Två ringar.
-
Efter julafton så var man med små kusinerna och möööös!!<3
Sedan i söndags stack man te Emelie, hängde med henne och Saga.
I måndags drog man ner te Valbo med Madeleine och Frida!!
Sedan drog man därifrån, det blev lite segt...
Träffade älsklingen Emelie. Hon skulle träffa sin kille hängde med dem aslänge.
Sedan stack vi te Emelie och hämtade saker för hon skulle hämta saker till att sova hos mig.
Kollade på skrävkfilm, hade en as mysig kväll.
I tisdags vaknade vi vid 11 och drog ner te tandläkaren.
Träffade Frida lite snabbt.
Sedan drog vi hem och kollade på film.
-
Hon sov hos mig en natt till :*
Sedan idag har vi dragit ner te stan, träffade hennes kille
Sigrid och Olivia.
Hade as kul.
Tack för att ni gjorde min Vecka tjejer!!
-
Älskar dig Emelie <3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0