Fan heller.

Idag har varit bra och dåligt,
Det bra var att man hade en GRYM dag med Tove och Frida.
Senare även David och Simon :D
Så ja många garv och så vidare,
Skulle ha sovit hos Frida, men det blev det ju inget av?
TACK MAMMA OCH PAPPA!!
Fan vad arg jag var, ville slå sönder något.
Sedan blev det ju inte alls bättre av att man fick den andra överasskningen.
Tack tack för att jag hade phsyk bryt.
Ville skrika på allt.
Alla och ingen.
Sedan kom man hem en halvtimme för sent för att man inte fick kliva på bussen och FICK GÅ HEM!
Jag är blöt och arg
För mina föräldrar trodde jag hade rökt och druckit.
Så ah, det var ju kul :D ( eller?)
Aja de kom med det vanliga " får ingen ny mobil, får inte vara ute länge" tja, ni fattar..
Orkar inte bry mig.
Nu blir det musik och lite ilska då...
Aja. ha en mysig kväll folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0